Gamzeeecn Arkadaşlar 2-3 hafta önce den başladı ,yüzümde çok kaşıntı oluyor,tatlı tatlı kaşınıyorum,ellemekte istemiyorum,başka böyle olan var mı ?yüzü yada başka belli bir yeri kaşınan