TulayBzn Merhaba, bebeğime bez stoğu yapmak istiyorum henüz doğmadı. Çok pahalı olmayan ama kalitesizde olmayan bez önerir misiniz lütfen 🙏
Nesonunbeybi TulayBzn ben goon aldım denemelik 2 şer paket , araştırdım çok iyi dediler pişik ve taşırma yapmıyormuş
Happyka TulayBzn ben kim ne derse desin stok yaptım bu seferde yapıyorum, BİM’in agu baby birde a101 soffio ve pure baby
TulayBzn Happyka ilk çocuğumda soffia bende denemiştim. Pişik yapmadı ama ıslanınca pamukları aşağıya iniyordu, çocuğun poposunda sadece dış yüzeyi kalıyordu
Happyka TulayBzn 3 tane çocuğum var hiç bir zaman pişik sorunu yaşamadım çok şükür o kadar pahalı bezlere gerek yok , sadece sık değiştirmenizi öneririm 🌹
Alpmom__ TulayBzn sleepy kullandım hiç memnun kalmadım . Şok da satılan bebeland güzel ne pişik ne taşma yapmadı hiç . Molfixde güzel
1Ali Kesinlikle pure baby, ben çok kalın bez sevemedim erkek bebek olduğu için sanırım önde çok toplanıyor çiş bebeği iyice rahatsız ediyor. Pure baby ne pişik yaptı ne taşma yaptı internette indirim denk getirincede o kadar uyguna geliyor ki🤌