Merhaba sevgili anneler ben 16 haftalık hamileyim bugün ilk defa göğsümde bir nohut tanesine denk geldim ve acımaya başladı. Buna benzer birşey yaşayan varmı içinizde. Kötü düşünmek istemiyorum ama anneme yeni meme kanseri teşhisi konuldu herkes korkmiyim diye mi bilmiyorum belkide beni rahatlatmak için mastit olmuş olabilirsin diyorlar süt düğümlenmesi diyorlar. Korkuyorum içinizde varmı buna benzer birşey yaşayan?