GirlandBoy_Mom merhaba bende de öyleydi. Doktorum baktı hemen pıt diye aldı patalojiye gönderildi iyi huylu zaten. Sonrasında azıcık kan gelebilir. Ama polip gidince kanama da duruyor. İki gebeliğimde de oldu polip. İlkinde de başka bir doktordaydım o almadı ama doğumla gitti polip