zyldz90 Kızlar göbek değilim karnım şiştikçe gerilmişti yani normalde çukur ya o çukurluk gitmişti, şimdi fark ettim ki tekrar içe doğru çukur olmuş. Neden oldu sizce kuruyor muyum kafamda
momkrm19 zyldz90 göbeğin bağı çözülüyor. Bende oldu. Hele bir de doğumdan sonra gör adeta bir kara delik 😂 doğum sonrası Dr a sormuştum toparlamak için cerrahi müdahale lazım ikinciyi doğuracaksan hiç yaptırma yine açılır demişti
Girlmama zyldz90 benim de öyleydi zaten çok çukur değildi göbek deliğim hamilelikte dümdüz oldu doğumdan sonra da normal olduğu zamandan biraz daha çukurlaştı normal bir durum
[silindi] Bu bende de oldu ama doktora gittiğimde her şey yolundaydı kaçıncı haftadasınız ben 13+5 tim
[silindi] zyldz90 siz ileri haftadaymışsınız ama yine normaldir diye düşünüyorum çünkü benim küçük hafta olmasına rağmen önceden çökük olan göbek deliğim dışarı çıkmıştı sonra tekrar içeri çöktü bende endişe etmiştim ama kontrole gittiğimde her şey yolundaydı