Zeynepcey ben 5. Ayda akşamları shea butter yağı gündüzleri de lierac kullanıyordum. Ama en önemlisi su. Kremleri düzenli kullanmasam da günlük 3 lt su içiyordum 38 haftalık oldum hiç çatlağım yok. Shea butter mükemmel bir şey olan çatlağı geçirmez ama daha da oluşmasını engeller belki. Doğum sonrası cildiyeye gidersiniz bı tedavisi vardır mutlaka.