nuraymommy inşallah vardır sonucu yazın bize de
Akseec ah canım benim inşallah en kısa zamanda sağlıkla evlat sahibi olursun ben de pcos var 1 seneyi gwçti uğraşıyoruz klomen kullnadım tuttu ama düşük oldu eşime de söylemiştim tabi şimdi adeti bekliyorum doktora gidicem yine