Kızlar 5 gün sonra 40+0 oluyorum. Bildiğim kadarıyla doğum olmazsa iki günde bir kontrole çağırıyorlar. Devlet hastanesi takipliyim. Bağcılar eğitim araştırmada. 9 günlük tatil doktorlara da oluyorsa ben acilde mi kontrol edilirim nasıl olur bilgisi olan var mı