DogaLina_ 5+1 gunluk hamileyim aslinda 2. Hamileligim ama ilkini asla hatirlamiorum 🙈 ne zaman duydunuz kalp atislarini?
Busra2013 DogaLina_ 13 hafta hala duymadim ilk kizimi turkiyede tatildeyken 6 gaftada ogrenmistim direk gittim duyuldu bu 13 haftalik buyuyor hareket ediyor kalbide atiyor ama isvicredeyim doktor dinketmiyor kalbi bulamma daha kucuk diyor ama normali 6.7 de duyulur
DogaLina_ Beb-2 daha var o zaman bana demekki. Bugun gittim kese gayet guzel haftaya tekrar cagirdi ama nedense icime bi kurt dustu biran once duymak istiyorum
Busra2013 DogaLina_ duyarsn ya o haftada duyuluyor tukriyede doktorlar 13.14 de cinsiyetide biliyorlar bizimkiler 20 haftaya kdr cinsiyetide solemiolar
Ezgi58 Mayalime evet hem de iki doktora gittim bi özel bi devlet ikisi de 6+2 dedi ama 6+6 bugün. Bir hafta daha bekleyeceğiz. Bu arada geçen hafta beta 20 bin çıktı.
Mayalime Ezgi58 seninle aynı haftalardayız şimdi 6+6 yım bende 6+2 de duydum vajinal olarak. Arkadaşım benden 2 hafta önde onun 7. Haftada duyuldu. Herkesin farklı oluyor canım canını sıkma betanda çok güzel çıkmış duyacaksın inşallah 🩷
Nidaeke34 Ben bugün gittim 6+1 kese boş şuan iki hafta sonra gel kalbini dinleyelim dedi nasıl geçer iki hafta hiç bilmiyorum
Ezgi58 Nidaeke34 benim 5. haftada kese göründü bugün gittim fasulye kadar embriyo oluşmuş kalp atışı duyamadık herkesin farklı ilerliyor stres yapmamak en iyisi