Fatmanur_altun Smiles cok.hafif var canım ama ne zaman yaptin testi adetinden önce mi sonra mı belkide ondan silik çıkmıştır
Smiles Cicekbahcesi12 ilk dakikalarda çıktı bundan önce kaset yaptım aslında negatifti ama bilemedim :/
Mommy57 Smiles benimde böyle çıkmıştı bu markada emin olamamıştım 2 hafta sonra tekrar yaptım tam pozitif çıktı inşallah gönlünüze göre olur 🥹🩷
ilknuri Smiles evet bende de 3 kere pozitif çıktı kan verdim negatif çıkmıştı kürtajdan bi ay sonraydı çok üzülmüştüm sonra
Smiles Baciko ay evet yorumlarında öyle yazmışlar inş yanlış değildir ya kasette çıkmadı ama bakalım cumartesi kan vericem
Ztkn2 Smiles ya maşallah tüp bebek mi🥹 2 nisanda da bizim transferimiz var rabbim ol desin artık şu gecenin yüzü gözü hürmetine inşallah emeklerimiz boşa çıkmaz
Smiles Ztkn2 evet ya maddiyat olarakta çok zorlu bi süreç fiziksel ruhsal olarakta yoruyor ama iğne ilaç yumurta toplama vs değil en zor süreç beklemek oldu mu olmadı mı diye beklemek 🥹
Smiles Minikalina test günüm 31 Mart oda bayrama denk geliyor ama ben 29 unda kan vericem varsa çıkar zaten inş