Eceeeeemmm hiç korkma cidden o kadar zor bişey değil kişiden kişiye ağrı değişiyor hemde daha sağlıklı çatı muanende doktoruna sor uygun mu diye son saatlerinde bebeğin gelmesine yakın ağrın çok oluyor oda normel bebek doğacağı için kafası çıkınca ağrı acı hepsi bir gidiyor geri güzel anlar geliyor bebeğin direk göğsüne doğru veriyorla o şekilde göbek bağını kesiliyor çok güzel bir his hiç korkmayın kendinisi hep ben bir anneyim güzel şekilde atlatırım deyin emin olun gerisi kolay ve güzel oluyor ama cidden suni sancı çok korkulacak kadar kötü değil