zeynep_221223 8+1 deyiz. Sol kasığıma sancılar giriyor. Doktor ultrasonda hafif kanamalar gördü. Progestan kullanıyorum. Sıcak su torbası koysam sakıncalı mıdır? Normalde rahatlatır ama acaba kanamayı arttırır mı ?
Busra2013 zeynep_221223 kese yani kanma alanimi ? Benimde vardi doktor kendiliginden gecer dedinilac vs vermedi benimde ayni sag kasigim agriyor 13 haftaligim hala agriyor sag kasigim normal dio magnezyum verdi kulaniyorum