Kızlar, daha önceden bebeğimin burun kemiğine ense kalınlığına doktor detaylı olarak baktı çok güzel demişti. Bugün de detaylı ultrasonum vardı, bakan kişide doktorum değildi. Detaylı ultrasonda herşeyi güzel hiç bir problem yok taki burun kemiği 5,5 mm dedi haftama göre 7 olması lazımmış ama haftama göre düşük dedi down mı dedim yani sadece buruna bakarak bişey diyemeyiz tekrardan ultrason istedi benden tekrardan ilerleyen haftalarda bir daha girmemi istedi. Ve bişey daha bebeğimin kafasında kist olduğunu söyledi. Kistin adıda koroid pleksus adında bi kist o nedir dediğimde ilerleyen haftalarda kaybolduğunu söyledi genellikle gebelerde ama ben nasıl çıktım hastaneden bilmiyorum içim öyle buruldu ki Allah’ım dedim çöktüm ağladım hastanenin önünde çıkışta daha önce bu durumu yaşayan oldu mu süreci nasıldı banada anlatın kızlar ne olur bende akıl falan kalmadı çünkü sürekli ağlıyorum. 😢