Selim_Alparslan ben de sizin gibiydim. 12. Haftada felaket kanamam oldu uzun süre yatmak zorunda kaldım, sonra 23. Haftada detaylı ultrasona kadar kafayı yiyecektim acaba bi sorun var mıdır diye, resmen hamileliğimi zehir ettim kendime. Şimdi 33+2 yiz, çok şükür geçti gitti hepsi şimdi de ağırlaşmalar zor oluyor. Allahım hepimize sağlıklı mutlu huzurlu doğumlar nasip etsin 🩷