Merhaba, 36 haftalığım bazen çok sık tuvalete gitme ihtiyacı hissediyorum çok çişim varmış gibi hissediyorum ama her defasında olmasa da çok çok az yapıyorum. 3 gün önce kontrolüm vardı doktora söyledim bebeğin konumundan dolayı dedi böyle bir durum yaşayan var mı?