Kızlar merhaba sizlere birşey danışmak istiyorum. 56 buçuk kilo ile hamile kaldım ve şuan 63 kiloyum çok yemiyorum aslında ama bayağı hızlı kilo alıyorum gibi geliyor. Doktorumda hızlı gittiğimi söylüyor biraz ama henüz aşırı olmadığı için bişey demedi. Sizde durumlar nasıl ? Şuandan sonra fazla kilo almamak için ne yapmalıyım. En fazla 70 ile kapatsam hamileliği iyi gibi görüyorum 😂