bebesever MerveBilal bende bugün tekrar gittim başka doktorda kız dedi nubu düz :) ilk bebeğinse kız olduğuna daha çook sevinmelisiinnn bende erkek hissediyodum ama şu an çok daha mutluyum 🌸💗
bebesever MerveBilal ayyy insallah gönlünüzdeki olur benim bebeğimede azcık çıkıntı var dedi ama çıkıntı yanıltabiliyor ilk haftalarda kızlardada oluyor dedi. Nub dümdüz yataydı ona göre yorumladı. Sonra 2 doktor daha gördü kız dediler 😊
MerveBilal -Elliff- neye göre canım , bu uygulama hep kıza benzetti inşallah doğrudur 💖🥹 doktorum emin olmamakla birlikte erkek gibi dedi ama bakalım hayırlısı 🙃
-Elliff- Kubranur11 nub teorisinde yanılma payı oluyor tabi 20. Haftaya kadar netleşir merak etmeyin zaten detaylı ultrason da kesinleşiyor
Kubranur11 -Elliff- 17 de cagirdi tekrar bakmak icin bacak arasini gorelim dedi nuna gore bakmayalim dedi
MerveBilal bebesever hadi inşallah burda genelde ne yorumladılar ? Benim kız oranı fazla sanki az önce biri testileri görülüyor erkek gibi dedi 🥺😆
bebesever MerveBilal buraya atmadım ama nubu tam dümdüz benimkinde :D seninkine benziyor ama seninkinin üstünde bi noktacık var o şüpheli sadece 🥲