HeyMomlove Kızlar Gebelik şüphem vardı aynı hastahaneye kan verdim adetimde gecikme var beta hcg 1 hafta önce 14 iken şuan 4 e kadar düşmüş bilgisi olan var mı bu konuda aynı durumu yaşamış olan çok kötü oldum beklemiyordum ne yapmam gerekiyor ?!
bebegimibekliyorum__ HeyMomlove benim de bi yıl önce beta hcg 11 den 2’ye düşmüştü kimyasal gebelik olmuş ondan sonra asla reflim geçmeden kan vermem dedim aslında sabretsek reglin geçmesini beklesek hiç böyle şeyler yaşamayacağız da işte… Geçmiş olsun canım kimyasal olmuş refleks olunca sıfırlanır
bebegimibekliyorum__ HeyMomlove hayır normal regldi 1-2 güne regl olursun regl olduktan sonra tekrar kan vermene gerek yok ve ben kimyasaldan sonraki ay hamile kalmıştım