Obs benim ilk gebeliğimde aynı böyle 13. haftada baslayıp 2 ay süren bi baş ağrım vardı öldürmüyo ama süründürüyo ne yapsam gecmiyodu acilde serum yiyodum düzelitodum. bazen bi neden olmadan hamilelik hormonlarından ağrıyomuş. tansiyonum sanmıştık önce cünkü acile gidince ölçüyolardı 14 falan cıkıyodu stresten sonra geçti