asemvekardesi Dün msj geldi kanınız merkezimize ulaştı diye ne zaman gelir sonucu Cinsiyet sadece dr a soyleniyormus dr telefonda söyler mi cinsiyeti illa muayneye mi çağırıyor ☺️☺️☺️
irmak12345 asemvekardesi ben başka bir yerde yaptırdım canım ama sonucu doktorun mailine attırmıştık muayeneye gittiğinde öğrenebilirsin yani
YgzAlp2536 asemvekardesi benim de aynı firma ve dr arayarak bilgi vermişti. 9 günde fln çıkmıştı benm sonuç . 🌸
asemvekardesi Şehir dışına cikabilirz cuma tatil dönüşü gideriz diyorduk bekleyecez o zaman telefon numarası var Dr un acaba söyler mi telefonda ☺️
asemvekardesi Teşekkür ederim test vermeden önce de msj atmıştım ismimi verin numaram onlarda var demisti şimdi cinsiyeti söyler mi bilemedim,😂
Ayden6 asemvekardesi bana 7 iş günü gibi bir bekleme süresi vermişlerdi ama ben perşembe verdim Salı sonuç geldi
buseb95 Ben ayın 27 sinde verdim araya bayram da girdi diye herhalde hala çıkmadı. 14 iş günü falan demişler laboratuvarda ama bazılarının da erken çıkmış :(
momkrm19 buseb95 selammm ben de ayın 26 sında verdim, 27 sinde elimize ulaştı diye mesaj geldi sonuç ortada yok dakikada bir mail kontrol ediyorum ya 🙁
asemvekardesi momkrm19 maile gelmedi benim vatsupa atmislardi sonucu rapor olarak sonrada Dr um aradi cinsiyet için ben memnun kaldım çok şükür başta yorumları okuyunca bir tereddüt e düşmüştüm