ikizlerin_annesi__ Niiillloooyaaa ayyyyyy Allah düşükten korusun bu gece hürmetine tüm bebişleri 🤗yok düşük derken değer düşük ya onu dedim 🙈🙈
Niiillloooyaaa ikizlerin_annesi__ amin yok cicegim dusuk degil degerlerinde hic tasalanma strese girme ❤️🤗
Dilekzamn ikizlerin_annesi__ benim 6.99 du 😂 şimdi 19 haftalığım adetine varya bir kaç gün çok normal
ikizlerin_annesi__ Dilekzamn ayyyy çok teşekkür ederim inşallah darısı başıma 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 peki şuan kaç haftalık oluyorlar biliyor musunuz yani adet günü mesela hamile olduğumuzu öğrensek kaç haftalık olmuş oluyoruz
nevoliko ikizlerin_annesi__ Değerin çok normal canım. Adetin gecikmemiş bile. Hem kaç olursa olsun 2 günde bir 2 katı artması yeterli. Hatta doktorlar %60 artması bile yeterli diyor biz kaba hesapla 2 katı diyoruz. Seninki de artmış zaten. Hayırlı uğurlu olsun :)
ikizlerin_annesi__ nevoliko Allah razı olsun sağlıkla rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Dilekzamn ikizlerin_annesi__ son adet tarihin önemli tabi bunun için ama tahminime göre 5 haftalık ancadır
Asiye_ ikizlerin_annesi__ evet 12 haftaligim 😀😀 2 hafta aralıklar ile beta hgc takibi yaptık taki keseyi görene kadar