ozgerbas Kızlar adetime 3 gün var. Var ve yok arası bir çizgi görüyorum avoxla ilgili güzel yorumlar okudum. Akşam tekrarlıycam birde sabah sizin fikrinizi merak ettim
Ulku_gmc4 Bende bugün yaptım hiçbir şey göremedim sonra çöpe attım 2 saat sonra baktığım çokkk az bir silik çizgi var awox kuruma çizgisi oluyor mu
ozgerbas Ulku_gmc4 nerdeyse tüm yorumları okudum burda awoxla ilgili çizgi çıkarmıyormuş kuruma falan
gizem_esmr ozgerbas golge gibi gorunuyor baska varsa awox yarin ilk idrarla bidaha yap canim gunden gune koyulasiyor zaten🩷
Ulku_gmc4 gizem_esmr evet yarın tekrarlayayım ama dediğim gibi çok zor gözüküyor çizgi çook silik reglime 6 gün var
gizem_esmr Ulku_gmc4 6 gun kala benimde cok silikti evde test stoklamistim gunden gune hep ilk idrarla takip ettim regl yaklastikca artik iyice kırmızı olmustu takip et canim hayirlisi olsun🩷
ozgerbas  bide şöyle bitane cektim ama akşam ve yarın tekrarlarım
gizem_esmr ozgerbas burda göremedim canim en garantisi sabah ilk idrarla yapmak bide 3 gun varmis belki gec dollenme de olabilir insallah cikar💖
Ulku_gmc4 gizem_esmr bende stokladım inşallah güzel haberler alırım sizin gibi 🙏🏻 umutsuzluğa direk kapılıp üzülmüştüm hala bir umut var ozman
gizem_esmr Ulku_gmc4 tabiki var 6 gun uzun bir sure bazen gec dollenme olursa gecikmeyle bile ogrenen oluyor umutsuzluga kapilma canim hic beklemedigin anda seni buluyor hayirlisiyla🩷