kardelenimm Sedat bey her zamanki gibi doğumhanede de sonrasında da çok sakin size de moral veriyor espriler falan yapıyor 😂 servisteki ilk gece ilgilenen hemşirem de çooook tatlıydı.dikişler aşırı estetik bir sorun yaşamadım sonrasında da Sedat bey ilgileniyor sadece ayağa kalkıp yürümeler ve gaz çıkarma olayı sıkıntı 😂onda Sedat beylik bişi yok ben akşam 6gibi çıkabildim gaz probleminden dolayı😂