Beyazem- Arkadaşlar geçen ayda aynı markayla test yaptım kuruma çizgidi gibi siliklik çıkmıştı bu ayda yine yaptım o markayla ve belirgin net bi çizgi 5 dk olmadan çıktı, adet ağrılarım var 4 gündür felan sizce varmıdır yoksa test yanıltıcımı sizce bu marka
Beyazem- Kimyasal gebelik geçirdiğim ayda bu şekilde siliklikle öğrenmiştim hatta o biraz daha silikti
Nazsuuu Beyazem- benimkide kaset test ama biraz farkliyms herhalde yeni fark ettim ama sizinde net gözüküyor bence var kaç dk çıktı kan verrin yarın sabah yada akşam acilde verin
Beyazem- Nazsuuu yarın tekrar test yapıp ona göre giderim kan vermeye ama hep adet olucak ağrım var sürekli kontrol ediyorum sanki adetim ama kanamam yokmuş gibi bi ağrı sizde ağrı varmıydı acaba
Beyazem- Nazsuuu evet gecikti aslında geçen ay ilk defa döngüm 44 gün sürdü çok fazla gecikti, normalde döngüm hep 33dür bu ay şuan 37. Gündeyim
Nazsuuu Beyazem- inşallah vardır canım yarın tekrar test yap çıkarsa bu sefer kan ver ama bence kendini böyle strese sokmak yerine sbah erken kalk sağlık ocağına gidip kan ver kendini strese sokmazsin çünkü çoğu test yalancı pozitif gösteriyor
Beyazem- Nazsuuu inşallah inşallah vardır dua larınıza benide katın bu gece hürmetine hayırlı kandiller..🫶🏻çok teşekkürler