Dün kontrolden geldik kalbini duyduk 8 haftalıgım .bugun cok rahatım ya karnımdaki şişlik indi kasık ağrım yok Bi rahatım göğüslerimin ağrıması dışında Bi belırtım yok cok korkuyorum yaa nıye boyle oldu ki .yani bunlar ıyı bısey ama en azından gebelık belirtisi dıyordum napıcam bir ay sonraya gün verdi nasıl brklıyecem.sizde boyle mi hıssedıyorsunuz normal mi bu .ilk gebeliğim şuan çok tedırgımım korkuyorum Allah için bısey deyin