Cicekbahcesi12 Fdle 2.de yumurtlama 5. De catlama olmus diye yorumladim, tekrar koyulasmaya baslamasinin sebebi gebelik olabilir bu sekilde hamileligini ogrenenler var insallah sizde onlardan biri olursunuz 🥰
Fdle Cicekbahcesi12 evet bende o şekilde yorumladım ama dün erken gebelik yaptım tabiki negatif 🙄 2. Test 18i 5.test 21inde yapıldı varsa bile şuan çok mu erken testte görünmesi için bugün 27si çünkü 6 gün olmuş oluyor eğer ki gerçekten o sekilde olduysa