32+4 , pazartesi sabahı kontrole diye geldim, nst iyi değil dediler yatış verdiler, pazartesi ekstra sancılarım çıktı, 1 cm açılma oldu ciğer geliştirici yaptılar, sonra sancılar düzeldi bu sefer de bebeğin kalp atışları az, hareketleri az dediler, bugün öğlen nstyi hiç beğenmedi doktor dediler seni doğum katına alıyoruz. Sonra serum ve oksijen ile bebek hareket etmeye başladı, vazgeçtiler. Çıkmak evime gitmek istiyorum, bebeğimin hareketleri iyice azaldı. Hem sürekli sabit yatmaktan, hem ciğer geliştirici de hareketsizlik yapıyormuş, hem stresten bebeğim de rahat değil sanki. Sesi çok sever birilerinin konuştuğu ortamda kıpır kıpır olur, tek kişilik odadayim çok sessiz. İnşallah yarın çıkar evime giderim, sanki ortada hiçbir şey yokmuş da boşu boşuna burda tutuluyormuşum gibi hissediyorum, mübarek gecede lütfen dua edin, tavsiyeleriniz varsa da dinlemek isterim :(