Merhaba arkadaşlar pgt tüp bebek ile hamileyim 15+3 günlük ve 7. Haftada doktorum decavit vermişti :bu zamana kadar onu kullanıyordum doktorum randevu tarihimi 2 ay sonraya verdiği için dün özel hastanede bir doktora daha göründüm daha önce düşüklerim olduğu için içim rahat etsin diye doktora decavit kullandığımı söyledim o bana easy mom diye bir ilaç yazdı bunda OMEGA 3 de var decavit yerine bunu kullan yazdı sizce hangsiine devam ediyim bilginiz var mı