Kelebek27_ 32 nci hafta çalısır veya çalısamaz raporu alıp işyerinze veriyosunz bide doğumdan sonra doğum belgesini veriyosunuz işyerinizin onaylama şekline göre (aylık, 2 ayda bir veya toplu ödeme yapılması hakkında) ödemeler yatıyo hesaba. Buda ortalama aylık maaşa denk geliyo. Özel sektörde bu şekilde ama memurlarda nasıldır bilmiyorum 170 arayın istiyosanz