Girlmama kızlar süt sağmıştım önceki öğünden kalan mamayla yan yanaydı aynı biberon sütü alacağıma mamayı almışım en fazla 1 saat beklemiştir 15-20 ml civarıydı bir şey olur mu
myangelson Girlmama internete bakınca verilir diyor ama mamaların kutusunda vermeyin direk yapıp tüketin diye yazıyor ama tek seferlikten birşey olmaz herhalde ya bilemedim
Imasleeper Girlmama hiç bişey olmaz aşırı sıcak havalarda ekşiyo ama şimdi muhtemelen 1 saatte ekşimez biberonu kokladınız mı anlarsınız zaten kokusundan
Girlmama Imasleeper hiç koklamadım biberonu ama çok azdı ve ev çok sıcak da değil bir şey olmaz umarım
Imasleeper Girlmama bişey olmaz öyle 1 saate mama döksek batarız ekonomikmen ben 1-1,5 saate yakın kalmış mamaları veriyordum valla ekşime yoksa hatta buzdolabına kaldırıyordum kaynar suya biberonu koyunca ılıyordu veriyordum