CigdemKibar ben diler hanıma gidiyorum inanılmaz memnunum ilk defa kadın doktordan çok memnunum. Ben ona çok güveniyorum, muaynemiz kahkahalar eşliğinde geçiyor ne zaman arasam anında açıyor. Yada hemen geri dönüyor. Çok ilgili, neticede kendisinde yaşamış olduğu için aynı şeyleri empati kurabiliyor. Muayne 90₺ Doçent yardımcısı oldu giderseniz pişman olmazsanız. Birde Mehmet beye hiç gitmedim ama herkes ondan da çok memnun