Kızlar bebeğim 15 günlük. 1 haftalikken sarılığı çıktı kanda 30a yükselince hastaneye yatışımız yapıldı 2 gun fototerapi aldı değer kanda 10a düşünce taburcu edildik. 2 günde bir takip ediliyor ve vücut ölçüsünde değer yükseliyor 11 di 12 oldu şimdide 13.7 ölçüldü. Delirmek üzereyim birturlu düşüremiyoruz . Başına gelen var mı lütfen yardımcı olun çıldırmama az kaldı ağlamaktan tükendim artık