1devaannesi Kızlar ben kanat alıp fırına sürme taraftarıyım ama kocam illa but sür tavuk yediğimizi bilelim (kendi but yoluna ölür)🤣🤣🤣 sizce hangisi daha mantıklı
Phyloo 1devaannesi yok cnm ne alaka kanat yerken de kirlenir el ama bence but aşko doyurucu olur ben yoğurtlu sosta yapiyorum butu çok güzel oluyor
Minnakpopus 1devaannesi tavuk pirzola,tavuk sarma,kalçalı but en mantıklısı bence. Kanat misafire ana öğün olarak olmaz diye düşünüyorum
1devaannesi Minnakpopus yani 2 adet kalmalı but alıp toplam 4 tane oluyor sebzeli gene onumu süreyim fırına ztn 5 kisi olucaz
1devaannesi Minnakpopus menü şu şekil, fırında tavuk,Keşkek, pirinç pilavı, salata, 2 adet Meze, yoğurt çorbası, 2 adet farklı tatlı şerbetli dondurma içecek nasıl
Minnakpopus 1devaannesi bence gayet yeterli ellerinize sağlık şimdiden ☺️ hatta keşkek belki yenmez bile mi bilemedim pirinç pilavı falanda varmış ya