
13 mart kan verdim 0.2 cikti hala adet olmadım bugün kontrole gittim doktor o kan sonucu benim için önemsiz tekrar ver dedi böyle çıktı acaba yükselirmi bu kadar geç döllenme ihtimali varmi adet gecikmesi tahmini 14 15 gün düzensiz olduğu için tam kestiremiyorum