Wwish Hamişler 37. Haftama girdim. Bu güne kadar hiç böyle halsizlik hissetmedim. Bugün sabahtan beri bi halsizlik var üstümde. Özellikle ayaklarımda. Acaba doğum belirtisi midir sizlere sormak istedim? Doğum belirtileriniz neydi acaba
Hsny_6 Wwish 38. Haftamdayım dün nişanım geldi, iştah azalmam mide bulantım bağırsak hareketliliğim var ama henüz sancım yok ben de bekleyeyim burda tecrübeli anneler yazsın 🥹
Zeyzeyy- Wwish ay ben sürekli yalancı sancılar çekiyordum son haftalarda ha doğurdum ha doğurucam diye bekledim taaaki 40+6 da gelen sancılarım geçmedi âdet sancıları gibiydi başlangıçta sonra şiddetlenince 41 de doğurdum zaten 😁
Wwish Zeyzeyy- maşallah size 🧡 benimde bugün ilk defa geçmeyen kasık’karın ağrım var. Buda beni doğum başlayacak mı acaba diye düşündürmeye başladı
Zeyzeyy- Wwish 😌😌 son haftalarda çok yokluyor sancılar dikkat et Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 💖