ben de düşük yaptım ayın 15inde beta ayın 10unda 4 bindi 14ünde 2 bine düştü bu ptesi tekrar kan verdim 40 çıktı daha tam sıfırlanmadı infertilite takipliyim adet olunca gel dedi doktorum normalde de 35 gün civari adet döngüm düşük kanması da ayın 14ünde başladı 20sinde bitti 24ünde yine başladı şimdş de az az kahverengi geliyor böyle arada kanama olması normal mi doktora gittim birşey demediler