Sum_123 arkadaşım bu olayı bu kadar basit gecistirmeni anlamıyorum. Acile gidemeyecek kadar ne zorluğun olabilir ki? Oğlunun canı var ortada. Can havliyle koşup gitmen gerekir. Allah yardım etsin, umarım bu kadar beklemeye çocuğun birşeyi olmaz. Ben misafirlikte daha 2 yaşındaki oğlumun elinde köpük kutusu görünce içti sanıp acile koştum asla evde oturup da belirti beklemezdim.