Kbr-cnbrc rahim ağzı yetmezliğinden dolayı ilk hamileliğimde acil serklaj atıldı ama enfeksiyon kaynaklı 26+5 de doğum oldu oğlumu kaybettim bu hamileliğimde de yine serklaj yapıldı herşey yasaktı en başından beri, hatta son 4 ay eşimle ayrı kaldık ben ailelerde kaldım kalkmak yasaktı hep yatıyordum. Bu hamileliğimde de çok şükür riskli haftaları atlattık 37+0 da acil doğuma alındım yüksek tansiyondan