DUMU Yerleşme kanaması mı bilemedim adetime 1-2 Nisan olacağım ama bugün kırmızı leke akıntıda geldi ama az kasıklarım göğsüm inanılmaz hassas
Ebruaselliya DUMU benimde öyle oldu reglime bikacgun vardi leke gibi akinti gelmisti anlamıştım bebis olacagini insallah Rabbim gönlünce versin 🫶🙏
ddefnos DUMU yerleşme kanaması pembe ya da kahverengi oluyor iki gebeligimdede yasadim sadece peçeteye gelicek kadar oluyor doktoruma kanama olabilir mi diye sordugumda tam kırmızı olanlar kanama olur demişti inşallah hamilesinizdir🙏
Meral_63 @“DUMU”#p36238641iyi O ZAMAN sağlık ocağına da sen kan ver yada teste al Emin ol dikkat et kendine