Kızlar dokuz aydır çocuk denıyoruz olmadı Bıraz bekledık esım dokuz ayın sonunda doktora gıttı sperm Testı ıcın sonrasında varıkosel olduğu çıktı keşke daha önce gıtseydım dıyor herseyın hayırlısı amelıyattan kaç ay sonra hamıle kaldınız kızlar başına gelenler cevaplayabılır mı