Merhaba öncelikle uzun uzun anlatıp benim yaşadıklarımı yaşayan var mı normal bir durum içerisindemiyim bilmek istiyorum. Pazartesi günü 31+1 günümdü tüm gün bebek farklı farklı yerlere toplandı kasıldı 15-20-30 dk aralıklarla çok sık olunca akşamında hastaneye nst için geldik nst de sancılarım çıktı 3 tane yarım litrelik serum yapıldı rahatlatacağı söylendi tekrar çekildiğinde yine çıkınca yatış verildi magnezyumlu serum ve 20 dk arayla 3 Nidicard hap verildi düzenli nstler çekilmeye başlandı serumlar verilmeye başlandı dünki son nst de de düzenli sancı çıkınca yatışım uzatıldı nidacard serum aynı şekilde devam ediyor dün geceki nst lerimde sancı çıkmadı sabah da öyle diğerlerine göre daha az dı son nstemde 30-40 üstü iki sancı çıkınca bugün de yatış verdi rahim ağzı uzunlu 25 mm açılma yok yumuşama var ulturasonda doktorun dediği 0 sancı istiyorum ancak o şekilde çıkartabilirim ben önceki günler kadar sancı hissetmediğimi söyledim ilk gebelik riske atamayız rahim ağzın ne kadar dayanacak bilemiyoruz diyor evim de yakın gidip gelmeme de izin vermedi arabaya in bin yapmamalasın vs dedi bu şekilde yatan süreci böyle olanlar var mı ne zaman bitecek sonu ne olacak bilmiyorum karışık olduysa kusura bakmayın lütfen doktorum alanında ne kadar iyi olursa olsun özel hastane olaylarından dolayı hiç güvenim yok boşu boşuna mı tutuyorlar diye düşünmeden edemiyorum