Sağlıkla kucağına al canım kiloları gayet iyi maşallah benimde utrasonda öyle çıkmıştı 2600 biri 2 kilo biri çıkmıştı 2 700 biri 2400 biri dogdu zayıf bebek kuveze girer mi diye korkarken kilosu önde olan bebek girdi anne sıvısı yutmuş doğum esnasında enfeksiyon kapmış 5 gün antibiyotik tedavisi gördük sadece 5 gün çok zor kötü geçti ama keşke 5 günü çok abartmasaydım çünkü benden daha kötü durumda olanlar vardı daha iyi olup sütümü etkilemeden bebişleri etkilemeseydim dedim sakin ol maşallah bu zamana kadar iyi gelmişsin hastane tam teşekküllüyse hiç korkma Allah’ın izniyle canım