Edasude E nabızda en geç öğrenen ne kadar zaman sonra öğrendi lütfen başına gelen tecrübesini aktarsın
Betbet12 Edasude testten teste ve nerde verdiğinize göre değişir ben sağlık ocağında verdiğimde 4 5 gün sonra düşüyor ama devlet hastanesinde vs en geç 1 gün özelde verdiyseniz sanırım onların kendi sitelerinde laboratuvar sonuçları var ordan bakıyorsunuz
Anne6161amine Edasude bazı sonuçları doktor onaylamazsa e nabiza düşmez o yuzdn gtmeniz gerekir doktor a
Edasude Betbet12 hamilelik testi, sağlık ocağında, herkes ertesi güne çıkar dedi kan alan kadında yarına çıkar demişti dün, herkesin çıktı bi benim çıkmadı çıkar diyede gitmedim sağlık ocağına tekrar 🤦🏼♀️
cakirbebek Edasude bende sabah 8 de verdim kanı hemogram çıkmış ama beta yok yarına çıkar dediler sonuçlara bekliyorum bende
Edasude cakirbebek seninkide yarın çıkar belki benim ki heralde 48 saat falan olacak şansıma. Adet olmazsam yarın doktorun yanına gidicem tekrar mecbur. Akıllandım bi daha asla bu stresle uğraşamam özelde bir saatte öğrenmek varken eziyet üstüne eziyet zaten var mı yok mu diye endişeliyiz bide sonucun çıkıp çıkmadığıyla uğraşıyoruz saat başı
cakirbebek Edasude 2 gün sonra negatif çıksa ama o gün pozitife dönmüş olsa kafamda deli sorular. Evet bende özele gitmedigime pişman oldum ne yazikki şu bı çıksın duruma göre bakicaz artık pozitifi görürüz inşallah 😂
Edasude cakirbebek of inşallah ya bu nasıl stresli bi süreç ya 🤦🏼♀️ çatlatma iğnesi olmuştum ben sen normal mi bekliyosun
z2801 Benimde bir keresinde 48 saati bulmuştu. Birinde de ertesi gün sabah 5te hemen çıkmıştı. Sağlık ocağına sebebini sorduğunda laboratuvar ile alakalı olduğunu söylemişti 🤷♀️