Birminikannesi44 sıvı neden az acaba ona bakıldı mı? Benimde 30+5te kontrolde doktorum suyunun az olduğunu fark etti sonra muayenede su sızıntısı olduğunu anladı ve yatış verdi 31+2yiz muhtemelen 34te doğum olacak. Bol su, havuç suyu falan tüketiyorum ama bi yandan sızmaya devam ettiği için çok bi anlamı olmuyor aynı seviyelerde kalıyor genelde suyu. Doktorum da içilen yenilen şeylerle çok bi alakası olmadığını söyledi ya bebeğin böbrekleriyle alakalı bi durum ya da su gelmesinden olur genellikle dedi bi de sanırım böyle bi sorun yaşanınca sıkı takip etmekten başka bir şey yapamıyor doktorlarda