mgokk Merhabalar, Mersin Yenişehir hastanesinde doğum ücreti ne kadar biliyor musunuz? Bu hastaneye önerir misiniz
Ymom Doktorumdan çok memnunum Ali yeşil fakat bana denk gelen nöbetçi hemşirelerden memnun değilim emzirmeyi doğru düzgün anlatamadılar kuzenim de yapmıştı ona iyi ekip denk gelmişti geçen sene sigortasız 27 ₺ di
mgokk Ymom merhabalar ben de Ali yeşili düşünüyorum ama hastaneden emin değilim yorumları da kötü özellikle temizlik konusunda şu an 35 bin vardır o zaman
mgokk Tini_minii ben şu an Medikalde gidiyorum ama orası bayağı pahalı o yüzden hastane araştırıyorum
Tini_minii mgokk ben 4 yıl önce ilk doğumumu medicalpark da yapmıştım şuan ne kadar fiyat veriyorlar ?
Ymom mgokk doktor konusunda şüpheniz olmasın işinde iyi insan olarakta iyi bir doktor medical parkta gelinimiz doğum yaptı geçen sene fiyat da yüksekti temizlik konusunda çok kötüydüler temizlik te bir tek şehir hastanesi iyi evet şimdi fiyatlar o civardadır
psymom Dreamer81 forum yaşamı en son sorduğumda anesteziye baglı iki fiyat vermişlerdi 26 ve 30 olaraktı yanlış hatırlamıyorsam epıdural pahalı olandı