Arkadaşlar şuan 34 haftalığım bugn ramdevum vardı geldim doktor dedi çocuğun başı aşağıya gelmş erken riskın var ve bebeğin karaciğerleri geride yani gelişmemş dedi yatışımı yaptılar 2gun iğne için kalçadan vuracaklar bebeğin karaçiğeri için çok korkuyorum ya dua edermisnz bu kadir gecesınde 🥲