Yagmur0256 Kızlar hamileliğimde hiç boyamadım saçımı ama doğumdan sonra boyatmak istiyorum. Doğumdan sonra ne zaman boyayabiliriz, süte geçiyo mu acaba?
Hmyr_ygt Yagmur0256 canım aslında geçmiyor ama yine de Doğumdan 3 ay sonra diyorlar ben öyle yapmayı düşünüyorum
Yagmur0256 Gizemburcuu Her doktor farklı bişey söylüyo o yüzden güvenemiyorum canım kimyasal olduğu için muhakkak kana karışır ama diplere sürülmediği taktirde bir zararı yok bence
Yeliz2 Ilk başlarda zaten kanaman olcak ister istemez adet kani gibi olcak hormanlarda alt ust olcak sac.rengn tam.tutmaz kizilik yada turuncu gibi renk oluyo kirkin ciksin oyle boyat madem boyatmadin hamilelikde az daha sabret ben dip.boyasi yaptirdim o bile hafif farkli renk oldu