Kızlar dün PTT den bir kağıt geldi. Sigortasız olduğumuz günler hastaneye gittiğimiz için 10bin TL ye yakın bı ceza gelmis. 2022den beri ne kadar gittiysek geliyormus. Bundan haberimiz yoktu şuan eşim çalışmıyor üç ay kadar oldu. Gelir testi ile halledebilir miyiz. İtiraz etsek ya da başına gelen varmı anlayamadım bı türlü