Yakınınızda Park varsa sık sık gidin zaten öyle gide gele park arkadaşı cıkar karşınıza arkadaş edinirsiniz..
Yada mahalleye , sokağa cıkarın cocukları öylede sosyalleşme durumunuz olur. Havalar güzel oldukca çoluk cocuk dısarda herkes bi şekilde sosyalleşmeniz olur yani.