Ozlemozd ben epidural olmuştum katater vardı belimde, artık çok tercih etmiyolarmş spinal olucam onda katater durmuyor farkı oymuş. Sonrasında annem ağrım olmasın diye katatere basıp uyuşukluğumu uzatmıştı ben de felç kaldım diyip ağlamıştım😳
Neyse ki değilmiş 🫣
Sezaryense en iyisi spinal zaten genel anesteziden uyanması cok zor ve bebeğini heöen görmek sıkıntı ğstelik bebeğe de geçiyormuş genel yapınca anestezi uzmanı öyle dedi bana